2014/02/02

You build me up and then I fall apart

6
7

Oi rakas blogi, täällä ollaan!

Tahtoisin kirjoittaa iloisista asioista, mutta todellisuudessa oon ollut lähiaikoina aivan loppu. Ronny on joutunut kestämään mun kiukutteluja ja lohduttamaan mua kun saan hallitsemattomia itkukohtauksia. Tiskitkin oli tekemättä yli viikon, kun en vaan saanut aikaseks. Mun on ollut vähän vaikea saada ystäviä täältä Turusta ja kun yliopistollakin täytyy käydä vaan parina päivänä, niin aika yksinäistähän täällä on. Kun useimpina päivinä mun ihmiskohtaamiset rajoittuu kaupan kassaan, tarvisin niin hirveesti aikaa ja huomiota Ronnyltä ettei sillä oo antaa niin paljoa. Sitä paitsi oon kehittänyt itselleni lievän sosiaalisten tilanteiden pelon, kun ahdistaa ajatellakin että pitäis jutella muille ihmisille.

Jotain positiivistä kuitenkin: siivottiin eilen koko kämppä (ja Ronny tiskas viikon astiat♥), kun ajateltiin että saatais vieraita. Eihän ne sit ehtineetkään tänne, mut koko elämä tuntuu heti paljon helpommalta nyt kun kotona on siistiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista ♥