2014/03/18

I wouldn't have it any other way

_MG_7938-horz
_MG_7962

Aloitin päivän nappaamalla nappaamalla itselleni työpaikan loppukevääksi, päivällä kävin ostoksilla ja lounaalla Skanssissa. Nyt illan aikana oon ehtinyt käydä ensin salilla ja myöhemmin vielä venyttelyssä (miks en saa aikaseks venytellä ilman ohjaajan valvovaa katsetta?!). Harvinaisen aikaansaava päivä tällaselle laiskottelijalle.

Opiskeluinto on tällä hetkellä just ja just nollan yläpuolella, kun keksin viimeinkin mulle uuden opiskelupaikan ja väkisin kahlaan läpi viimeisiä yliopistokursseja. Kesätyöhakemuksia oon lähetellyt lähes kakskymmentä, käynyt raidoittamassa hiuksia ja ilmoittautunut torstain sitseille. Ei siis mitään erityistä raportoitavaa :D

4 kommenttia:

  1. Huii aioksä nyt sit vaihtaa opiskelupaikkaa vai? :o Meijän pitää muuten pitää joku kerta semmonen photoshoot kunhan nähään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeppis jepulis! Musta tulee myyntityön tradenomi :D Ja jooo photoshoot todellakin!♥ On ollu ikävä valokuvaussessioita, vielä Ronny kun ei oikeen oo innostunu tosta henkilökuvauksesta... :D

      Poista
  2. Oi, huikeeta lukee, et aiot opiskelemaan myyntityötä! Alotin ite viime syksynä Turun amk:ssa myyntityön koulutusohjelmassa ja oon kyllä tykänny tosi paljon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei vähän ihanaa kuulla jonkun kokemuksia just tosta koulutusohjelmasta! Liiketaloudesta oon kuullut jonkin verran huonoa ja vähän jänskättänyt et tuunkohan viihtymään tuolla - vaikka ala sinänsä kiinnostaa tosi paljon :) Luotan nyt suhun etten oo tekemässä ihan typerää päätöstä! :D

      Poista

Kiitos kommentista ♥